Vad ska man tro

Idag var verkligen Fredag den 13,,, fick brev från mitt försäkringsbolag att dom nu ska avsluta mitt ärende eftersom mitt ombud (advokat) inte hört av sig,, snacka om att jag fick en chock,, nog för att jag fått en påminnelse om det men då trodde jag att advokaten hade hört av sig till dom, det sa han iallafall.. Sen kom nästa chock,, min man ringde till min handläggare på försäkringsbolaget och hon sa att min advokat inte har hört av sig sedan januari 06,, Herregud det är ju över ett år sedan,, vad har han pysslat med???  Handläggaren var själv något chockad och som tur är avslutar dom inte mitt ärende.... Men jag får nog börja söka efter en ny advokat och börja om från början... Man vill ju inte tro det värsta om människor men det här luktar lite skumt... Nåja det kunnde ha varit värre....



Kommentarer
Postat av: MO

Ja, man kan ju inte anklaga honom för att sköta sitt jobb. Väldigt dålig stil, hoppas du hittar en bättre advokat. Ha en härlig helg i solen, Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback