Värk

Blä usch vilken smärta,, tror jag håller på att kola vippen om inte annat blöda ihjäl... I går fick jag det som jag har väntat så länge på sedan Arvid föddes (nov-05) Mensen kom med buller och bång,, misstänkte att den kommer så fort jag beställt tid till läkarn för att kolla upp vart den tagit vägen,, den har varit borta i över 2år ganska skönt.... Fast nog trodde jag den skulle komma tidigare,, men för mig har nog ammningen varit väldigt effektiv, slutade amma Arvid i Januari -07... Ganska läbbigt inlägg när jag tänker efter,,, men jag känner mig alldelens snurrig i bollen,,, det blir nog bättre imorgon...... God natt.....



Kommentarer
Postat av: MO

Ja när man inte får den undrar man över den och när den väl kommer är man inte glad för det..Bara att käka alvedon och tycka synd om sig själv ett tag, vi är väl ett ganska härdat släkte, krya på dig, Maria

Postat av: Amanda

Haha, nå stackarns dig mamma :) Du hade verkligen ont, men tur att det är över nu! kramis.

2007-04-16 @ 20:24:58
URL: http://jennyamandamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback