Yogi Tea och Silvia

Jaha nu är det kvällen, gossen sover för natten så nu väntar jag bara att pigan kommer hem från sina träningar (fotboll, tennis) under tiden medans jag väntar så tänkte jag dricka yogi tea som är super gott, gillar inte annars te men det här funkar, känner mig lite frusen. Min kaffe kompis har ju åkt i väg och ska vara borta över natten *suck* men han kommer ju hem imorgon *längtar*.

image55



image56

Fick en Streptocarpus "Silvia" av mina små syskons mamma när dom var på besök under påsken, tyckte den var så läcker med två olika färger så jag köpte en till för att ha i kökfönstret. Tidigare har jag haft penningträd men dom har jag klippt ner för dom var så fula, det här känns ju lite mer vår... Det är fortfarande ljust här uppe hos oss, det är bara bilden som luras...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback