Boppe

Oj vad härligt det har varit med väme i dag, om jag mår bättre i morgon så tänker vi åka och bada och ha picnic vid en jätte fin sjö med sandstrand några mil utanför Pajala. Mannens bröder med familjer + Fammo åker också.. Var ute och försökte fota blommorna, vilket inte är det lättaste, när min macho man kom farande på sin HD:) *ler* eller som Arvid säger boppe, fast han kallar allt för boppe bara det har två hjul...

image188

image189

Arvid har mest plocka och luktat på blommor i dag, liljorna fick sig till och med några pussar...

    

Gissa om jag väntar på Me&i s nya kollektion och på att PO.P ska uppdatera deras hemsida så man får se deras höstnyheter, ska bli spännande när dom öppnar internet butik någon gång under 2008  *längtar* fast jag borde inte köpa mer kläder till gossen på ett tag, han har mer än han hinner använda....



Kommentarer
Postat av: Johanna

Han är ju bara så bedårande eran gosse, så söt =)
Jag är oxå helt tokig i Polarn och Me&i, på söndag blir det party hemma hos mej.Hoppas att höst kollektionen är lika snygg som vårens. Vaaa? Ska Polarn starta nätbutik? Är det sant? Wow..jag som har 7 mil till närmaste affär..yippie =) Kram och hoppas att det blev utflykt. Såg precis på vädret att ni skulle få superfint väder idag, och vi skulle få regn och kraftiga åskskurar *avis* =)

Postat av: Karin

Jag har lugnat ner mig med klädinköp till pojken för att satsa på mig själv ett tag. Testa det! :)

2007-08-08 @ 20:46:53
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mia

Å vilken söt gosse, blir alldeles varm i hjärtat när jag ser sötnosen!

2007-08-08 @ 21:51:01
URL: http://hemochlycka.blogspot.com/
Postat av: Vicke

Han är så söt Arvid, och så gulligt Boppe:)

2007-08-08 @ 23:23:18
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback