Och så lite shopping

Lite shopping hann jag med när vi var i Luleå (shoppade först, sen optikern) det blev mest till gossen från PO.P Jag var ute efter en brun/nougat randig tröja med rosa muddar men den hade inte kommit in än, det fanns så mycket fint men men... Skulle var på H&M och köpa en svart halterneck bh åt dottern, gissa om det var omöjligt uppdrag? det fanns miljoner olika svarta bhåar, så jag gav upp, vi får beställa istället vilket är mycket enklare. Tycker deras butik är så stökig och rörig så jag orkar inte vara där särskilt länge... Mannen insisterade på att gossen måste få en batteridriven moppe från Biltema sjäv tyckte jag väl att det var lite onödigt men om Arvid har gott om kläder (vilket också är onödigt, jag vet:) så har han inte speciellt gott om leksaker, det är mest sånt som han har fått av andra och sånt som man hittar här hemma (lock,skedar,burkar mm)  Passade även på att köpa blöjor, hade en massa kuponger på Pampers, så det blev en hel del eftersom blöjorna är mycket billigare i Luleå 95 kr och i Pajala 125 kr, med kupong blev det 75 kr, sen hade jag en ta 3 betala för 2, så det blev många blöjor......

image201

 

Hittade även ett par fina bruna plysch byxor åt gossen på Cubus men det var också det enda där som var fint. Gillar plysch och mjuka byxor på barn så att dom kan röra sig friare och lättare. Arvid har en förmåga att ramla och snubbla oftare när han har på sig sina tuffa jeans eller kraftigare byxor så vi har mest mjukiskläder....

Förra vecka dapp detta ner i brevlådan från Eleraff, jag hade beställt en vintermössa och byxor från Molo åt gossen...

 

Vintermössan var jätte fin men jag ska nog sy dit snören så man kan knyta under hakan sen tog jag nog lite för stor storlek på byxorna (92) så dom kan han inte har riktigt än, inte utan strumpisar och body för dom hålls inte på men fina var dom, gillar kvaliten på Molos kläder synd bara att det mesta är så dyrt...

Kommentarer
Postat av: Vicke

Så mycket fina kläder du shoppat åt gossen, superfina! Nästan så man önskar att man hade en liten att handla kläder åt;)
Vi handlade också alltid blöjor i Luleå när killarna var små, stor prisskillnad!

Postat av: Mariakoden

Åååå...Mycket fina kläder!!!

2007-08-17 @ 00:34:18
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: MO

Vad många mysiga plagg du inhandlat, ser sköna ut för gossen, ha en trevlig helg, kram

2007-08-17 @ 07:59:22
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Karin

Molo har så mycket fint. Gillar de danska märkena som Katvig och Ida T också men det är ju så dyrt så det blir ändå en hel del Lindex och HM för oss.

2007-08-18 @ 08:48:01
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mikaeloliwia

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-23 @ 10:32:34
URL: http://mikaeloliwia.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback