Seg som kola

Här i stugan tar vi det bara lungt och myser... Kanske är det för att jag har börjat ta Tryptizol (mot värken) och J..vlar vilka biverkningar den har..  Jag är så trött och orkar igenting, armar och ben känns som spagetti, svettningar och flåsar som om man hade 200 kilos övervikt och då har jag inte kommit upp i full dos än.. Så i kväll börjar jag trappa ner för att sluta helt.. Det är nästa 3 år sedan jag slutade med dom och nu kommer minnet tillbaka, det är inte värt med alla dessa biverkningar för dom är värre än jag vet inte vad...

Helgen har gått fort som vanligt. Vi har bara varit hemma och tagit lungt, hyrde film i går och åt glass. I dag har vi varit och firat grannen som fyllt 50 år så det blev fika i dag också, mums vad mycke gott dom hade..  Nästa vecka blir det nog att åka till Ikea. Behöver en ram till min kakaoplansch och sen är det dom sista julklapparna som ska inhandlas..  Det är bara några få kvar, som inte finns att köpa här i byn...

image293

Arvid har varit ute med Pappa och skottat snö, själv sprang jag ner till bastun under tiden.. Sen tog vi en promenad till grannen och gossen sov i vagnen. Han var rejält blyg när han vaknade, tog ett bra tag innan han tordes ens titta på någon men sen släppte det (efter 1,5 tim) och han vågade fika..

       

Här Mommo kommer det några dagsfärska bilder på gossen....



Kommentarer
Postat av: Lilla jag

ÅÅ vad mycket snö ni har! Har är det bara ett evigt regn..

Postat av: MO

Låter jobbigt med alla biverkningarna....usch stackars dig. Men lite avundssjuk är jag allt på ert vackra vinterväder...såååå mysigt med all snö. Kul att man ser reflexerna så bra på lillkillens overall. Skönt att snart vara klar med alla julklapparna, krya på dig, kram

2007-12-10 @ 19:21:43
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Malin

Heeej! Du har ju snott mitt uttryck! ;)) Brukar alltid säga att jag är seg som en kola hahaha! Vilka härliga bilder du har lagt upp! Det är det som är livet. Härliga ungar! =) Kram

2007-12-10 @ 20:23:52
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Hilajn

Härlig vinterbild. Vilken massa snö ni har! Här regnar det och gräsmattorna är gröna:(

2007-12-11 @ 09:08:41
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback