Lista

Detta gjorde jag istället för att gå och sova eller om jag åtminstånde skulle packa. Snodde listan av mrum

ACCESSOARER
Väska:
  Har några stycken från Paris, min mosters man importerar väskor därifrån men är tyvärr dålig på att använda dom.
Plånbok: En jätte fin från Burberry.
Solglasögon: Ett par jättefula med styrka eftersom jag är nästan blind utan glasögon.
  
TEKNIK
Mobiltelefon: En SonyEricsson Z520i tror jag att det är, vit är den i allafall.
Tv: En fläskig stor sak som vi hoppas ska gå sönder snart, en mellan fläskig i vindan som aldrig används (ska säljas)
Dator: En stationär Hp med 19" plattskärm (är det enda jag vet) 2 bärbara, den som jag alltid använder är en Fujitsu Siemens Amilo 17" widescreen som jag har i köket, den andra är en Hp tror jag..
 
BADRUM
Tandkräm:
Sensodyne, colgate, pepsodent, alla 4 har olika tankrämer, ingen gillar samma..
Tvål: På toan har jag Natusan baby softwash och i duschen Aco Mild tvål.
Hårprodukt:  Schwarzkopf got2be, skum, geggamoja och massor med spray.
Huvudvärkstablett: Alvedon och Dexofen med olika styrka.
Doft: Använder inte parfym men har Eternety.
Hudkräm: Aco´s Mjuk hud.
Till ansiktet: Jabu´se och AnnMarie Börlind ZZ.
Schampo: 1,5 liters Matrix med pump, kommer inte ihåg vad den heter, lila är flaskan ialla fall.
Balsam: Samma märke som schampot

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten:
Loka i olika smaker.
Vin: Hatar vin, finns nog inget äckligare å andra sidan dricker jag inte alkohol.
Bröd: Helst mitt eget nyttiga hembakta, aldrig vitt bröd.
Choklad: Älskar...

HEMMA
Säng: Just nu 160 cm Vizion från Mio, men ska bytas ut mot mannens egen tillverkade...
Lakan: Helst vita dra på lakan. Ellos funkar bra.
Porslin: En salig blandning av 50, 60 och lite 70- tals, älskar gammalt porslin från dessa årtionden.


FÄRDMEDEL
Bil: Helst en dawnblåmet Volvo V50  fast mannen hotar med Mercedes (usch vilka rysningar jag får).
Flygbolag: Måste nog bli det billigaste, flyger i snitt 1gång vart 10 år.
Taxibolag: Har inte hänt på över 7 år.

MEDIA
Magasin:  Allt i hemmet, Hus&Hem och Plaza interiör.
Dagstidning: NSD (på nätet)
Sajt: Mest barnkläder och Inrednings + alla bloggar som jag dagligen läser.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Frisör Karin
Bank: Handelsbanken
Cykel: Har ingen, klarar inte av att cykla längre....




 

Kommentarer
Postat av: Karin

Rolig läsning. Funderar på att göra lista men alla använder så mycket coola märken att jag får lite prestationsångest :)

Postat av: art[e]fact

Kul lista! Like!

2007-06-12 @ 09:04:55
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Linda

Karin:Jag kan faktiskt hålla med dig lite, tänkte själv något liknande...

2007-06-12 @ 09:05:37
URL: http://frularsson.blogg.se
Postat av: MO

Kul att läsa dessa listor. Gillar med Plaza, ja de flesta inredinigstidningar men Plaza är nr 1 för mig. Ha en fin kväll, kram Maria

2007-06-12 @ 18:40:49
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Vicke

Håller med kul att läsa dessa listor och jag Plaza som är rätt så ny för mig har blivit en favorit:)
Trevlig resa och lycka till önskar jag dig!

2007-06-12 @ 23:07:40
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: MO

Hihi, Sibirien, det skulle vara kul att ha en bloggkompis där....Jo här växer det så de knakar men jag tycker mycket blommar över alltför fort man hinner inte njuta av det så länge. Ha en bra dag, här blåser det, men det är soligt, kram Maria

2007-06-13 @ 16:56:10
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback