Planering

Sitter här och försöker att inte oroa mig, mannen har följt med en kompis ner till Skövde för att hämta en bil så dom kommer att köra hela natten, hoppas bara dom förstår att vila om dom blir för trötta och att dom inte kör så fort, det var visst ganska fint drag i bilen... I morgon kommer han hem, vad jag längtar för då ska vi börja planera på gården, vi tänker fortsätta och planter vår syrenhäck färdig, måste bara beställa fler plantor, sen ska det flyttas rabatter och göra en uteplats och mycket mycket mer bara vi har tid och ork, nä föresten tid har vi men sämre är det med orken....

image119

Så här såg det ut innan betongen kom....


image120

Inte världens bästa bild men den enda bilden som betongplattorna syns mest på, dom lyser så man blir nästan bländad, fast dom mörknar med tiden... Vet inte om jag blev så jätte nöjd, på en del ställen är dom jätte fina och på andra alldelens skrövliga, kanske blir det oxå bättre med tiden att dom slits... Fast i det stora hela så är det otroligt härligt att slippa lera och grus och gossen kan åka med sin bil.....

Ha nu en trevlig helg alla er som kikar in här oss mig....



Kommentarer
Postat av: Karin

Din son har alltid så fina kläder, värsta modelejonet :)
Ha en fin helg du med. Hoppas allt trädgårdsarbete går bra.

Postat av: art[e]fact

Håller absolut med KArin ovan :) Ha en härlig helg :)

2007-06-02 @ 19:50:18
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Kusinen...

Hej vännen... fint de verkar bli på gården, å din blogg är jättekul att läsa:-) Ska komma å hälsa på er till marknaden å inte ha bråttom;-)) Jag lovar! Kramisar

2007-06-05 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback