Skolavslutning

Imorgon har dottern skolavslutning, hon går ut 7an så ni kan ju gissa vilket fixande det är,vilka kläder man ska ha, Hon har hunnit ändra sig flera gånger, men nu är det besämt det blir Me&i s många blommor klänning med vita leggings och ett par jätte söta vita ballerina skor till.. Kom hem i kväll efter att har varit i Kangos sen i går,eftersom Mamma kom dit och hon hade med sig flera par skor som Amanda skulle prova, i Pajala är utbudet inte speciellt stort på skor, det blev dessa skor (bilden) fast vita med beige sula och mycket sötare, jag hade oxå velat ha likadana men att hitta skor i min storlek är ingen lek när man har 35 i skostorlek...

image129
Så imorgon ska jag göra en slags cheescake med choklad i som verkar jättegod, har aldrig gjort den förr så det kan går hur som helst... Amanda brukar alltid få en liten present av oss, mormor, farmor och farfar när hon har skolavslutning men i år har vi gått lite till överdrift, vi har nämligen köpt en studsmatta åt henne, som hon har önskat i flera år och som jag alltid tyckt har varit onödigt och tycker det än, men nu har jag gått i mot mina principer och eftersom hon inte heller har tjatat om en på säkert ett år, så kommer den att bli en riktig överraskning. Så när pigan kommer hem från avslutningen så kommer den stå färdig monterad och vänta på henne, ska bli så spännande att se hennes reaktion, måste nog ha filmkameran beredd....


Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefina kläder! Det lät så fint med vita leggings till. Åh vad glad hon kommer bli över studsmattan.

Postat av: Lilla My

Så spännande för henne.En studsmatta är det bästa inköpet vi nånsin har gjort till våra barn.De älskar den.Ha en fin examen!

2007-06-08 @ 13:37:23
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: MO

Åh vad glad hon kommer att bli. Ser jättefint ut det hon ska ha på sig, det är inte lätt att välja rätt bland allt utbud.Vi har inte skolavslutning förrän nästa fredag.
Ha en fin kväll, kram Maria

2007-06-08 @ 19:10:35
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback