aghhhh

Här har jag suttit och skrivit ner en massa och sen när jag ska publicera det så försvinner det,,,,,, jag blir tokig,,, nåjaa får väl börja om från början då, måste ändå sitta uppe och vänta på att tvättmaskinen ska bli klar,, var tvungen att börja toktvätta när Amanda kommer på i sista stund att hon inte har tillräkligt med rena kläder,, för imorgon åker hon till Kiruna och eftersom Mommo är allergisk så måste allt vara rent.. Pigan ska vara borta hela nästa vecka för hon ska ha Prao på Hälsokraft hos min Kusin vitamin Johanna... Idag har lillfjant lärt sig att klättra upp på kökstolarna,, så jag misstänker att vi kommer att få fullt upp med honom.... Nä nu ska jag kolla tv,, har spelat in vårt favvo program "Du är vad du äter" med min Idol Anna Skipper... God natt....  image19
En bild på en sjuk liten gosse med ögoninfektion....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback