Vårstädning, Besök & Tradera

Tänkte börja med vårstädningen förra veckan, tog ner alla gardiner, hängde ut på vädring samma med alla mattor, inte för att jag har så många,, och där är dom än.... Orken, lusten och energin tog slut lika plötsligt som den kom... Så så var det med den saken,,, men jag måste försöka göra ett ryck nu till helgen för nästa vecka får vi stor främmande eller främmande är dom ju inte,, mina småsyskon,, lillebror M, lillasyster L och deras mamma. Det ska bli så roligt.. Dom har flyttat hit upp till norrbotten för 2 år sedan från Västervik (paradiset på jorden) så nu kan vi träffas mycket oftare än vad vi gjorde förr.. Min lillasyster ska stanna påsklovet, hon är 6 mån yngre Amanda så dom har ju jätte kul tillsammans..

Ropade just in den här vindjackan åt gossen, en brun vindjacka från PO.P. Hoppas bara den är lika fin som det stod i annonsen för den vart inte så billig,, men vad gör man inte när man absolut vill ha en brun jacka som inte finns att köpa ny.. Tänkte lägga ut lite grejor på Tradera men dom uppladdningsbara batterierna la av dom vill inte laddas mera,, så det blir till och köpa nya,, man knäpper ju kanska mycke bilder....

image31

Bilden är från Tradera... Måste man skriva var bilden kommer ifrån? Man är ju en rookie när det gäller bloggvärlden... Förhoppnings vis lär man sig....



Kommentarer
Postat av: tina

Hej! Kikar in här på din blogg, hittade hit från en annan sida..Vilken fin blogg du har, hit kommer jag garanterat tillbaka!!! Ha det bra!
Tina:)

Postat av: Axelbeatrice

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-03-25 @ 10:28:03
URL: http://axelbeatrice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback