Nervös

Jag är så glad idag, fick för en liten stund sedan reda på att jag ska till Garnis Rehabcenter. Den 13 juni bär det iväg till Boden till 29 juni med permission på helgerna, usch blev lite nervös också har aldrig varit borta från min lilla gosse längre än någon timme på dagen när han är på dagis,och nu blir det en hel vecka.  Jag vet att gossen kommer att vara i goda händer men hur ska jag klara mig utan min lilla gospropp, tänk om han hinner glömma mig, nä så får jag inte tänka... Det ska iallafall bli jätte spännande att åka...

image112

Gossen för ganska exakt 1 år sedan, han var 6 mån på bilden...


Kommentarer
Postat av: tina

Känner igen mej i känslan över att åka bort.För sju år sen var jag iväg på rehab och utredning i två veckor...har fibro och nu också struma och en kronisk tarmsjukdom....jobbigt som sagt att vara från familjen...men samtidigt så givande...man träffade proffsiga människor och fick mycket hjälp och stärkt självkänsla vad gäller värken. Det kommer att gå jättebra!!!Vilken sötnos på bilden!!!
Ha en skön helg!!
Kram !!

Postat av: Karin

Grattis! Eller vad man nu ska säga?! Men det kommer att gå jättebra! Ni får prata i telefonen (eller kanske mest du ;)) Och så får du ta med dig kort på honom också. Ha en bra helg!

2007-05-25 @ 14:36:40
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Maria

Hehe hallå vad tiden går fort alltså!

2007-05-30 @ 20:35:55
URL: http://www.hos-emen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback