Trevlig Helg Igen

Jaha då är det helg igen, tycker veckorna bara flyger fram, det gör tydligen åren oxå hela veckan har jag gått och trott att jag är 32 år och sen är mannen så snäll att påminner mig om att jag tydligen är 33 år, snacka om att jag blev knäckt, inte just så mycket för åldern utan för att jag var så säker på att jag var 32 som jag sa åt arbetspsykologen som jag träffade i veckan.. Så nu sitter 33 åringen här och snörvlar, snorar och snyter sig hela tiden.. Nä jag är inte ledsen utan blivit förkyld igen blä, här i trakterna har vattkoppor hälsat på nästan alla barn.. 4 av Arvids kusiner har haft + att han själv hade 1 st på kinden många va... På söndag har jag och svägerskan Me&i hemma hos henne, så det blir jätte skoj...

image76

Jag som inte hade tänkt ge godis åt gossen förän han är minst 2 år,, men men så här gick det idag när vi var på kalas, Arvids äldsta kusin fyllde 7år.. Här matar lilla kusin som är 2 år Arvid med godis och det tyckte ju han var jätte gott.. Lyckades hålla Amanda från godis tills hon var 3 år gammal,, men då hade hon ju inga kusiner heller....


Kommentarer
Postat av: Thea

Oj, vilken blick, säger mer än 1000 ord - godis ÄR gott, går ju inte att komma ifrån, tyvärr =).

Men det är ju skönt när man kan hålla dem borta från för mkt sötsaker så länge som möjligt.

Me&i eller?

Postat av: Linda

Japp det är Me&i, vi har ett nytt party på söndag, fast då blir det mest åt mig...

2007-05-05 @ 10:32:40
URL: http://frularsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback