Mininredning.se

Hittade en länk någonstans till Mininredning.se så jag surfade dit, nyfiken som man är. Tydligen är det något slags forum om inredning och där kan man sätta ut bilder från sitt eget hem i galleriet och då kan andra människor kommentera bilden/bilderna.. Så nu har jag suttit och kollat på den ena bilden efter den andra och blir helt förskräckt vilka elaka och dumma kommentarer vissa ger, jag menar om någon är nöjd med sitt badrum och vill visa upp det så behöver man ju inte vara dum fast man själv aldrig skulle inreda så.. Annars var det roligt och se hur andra har det i sitt hem, har nästan börjat föredra inredningsbloggar istället för tidningar, tycker nästan att dom är lite för stela och tråkiga och speglar definitivt inte vanlig svenssons...

image252


Kommentarer
Postat av: Lina W

Villken "farlig" sida du tipsade om, man kan ju fastna där i en evighet ;-)Blev hussugen. Har ännu ditt P&P kort, skickar det med Pekka så du kan ju påminna honom om att han har det nästa gång du ser honom!

2007-10-26 @ 11:47:42
Postat av: MO

Nämen vad säger du, det låter ju inte alls kul....Jag har aldrig fått någon elak kommentar o inte gett heller, alla har ju olika smak men tycker jag inte om det låter jag bli att säga något överhuvudtaget, eller kan jag påpeka det jag verkligen gillar....Många fina lyktor du har, nu används de väl flitigt på kvällarna? Trevlig helg, kram

Postat av: Karin

Den sidan måste jag kolla upp. Trist med elaka kommentarer när folk bjuder på sig själva och visar upp sitt hem.

2007-10-27 @ 15:09:10
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback