Utmanad

Jag har blivit utamanad av Malin på carlssonkarlsson vilket är jätte kul men ganska svårt..


Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


7 sanningar om mig:

1.
Är oftast glad, pratglad & har mycket humor (lite för mycket ibland)
2. Älskar smarriga chokladkakor helst med mycket choklad i
3. Har lätt för att gå till överdrift när jag blir intresserad av något (kosten, barnkläder, inredning mm)
4. Jag pratar ofta & länge med mina kusiner i telefon som även är mina bästa vänner
5. Har ett enormt kontrollbehov, som jag dock försöker ändra på
6. Är extremt noga med maten, vill bara ha naturliga råvaror & ekologisk, finns det tex härdade fetter, E621,margarin & sötningsmedel så äter jag inte.   
7. Stressar nästan aldrig & har inga direkta måsten utan gör när jag vill & orkar

Dom flesta har väl blivit utmanad redan vid det här laget så jag utmanar alla som vill och läser detta


Kommentarer
Postat av: MO

Hmmmm, alla hinner visst före mig..sorry men jag utmanade dig oxå...hoppas alllt är bra. Kontrollbehovet känner jag sååå igen. Men vad skönta att du aldrig stressar, tyvärr har jag lätt för att stressa upp mig ibland, annars är jag oftast med lugn, kram

Postat av: Scaniatjejen

Oj vi är nog rätt lika, känner igen mig i de flesta punkterna:-)

2007-10-26 @ 11:56:58
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Alexsilja

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-02-20 @ 13:57:31
URL: http://alexsilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback