Nervös

Nu blev jag nervös!! I kväll ringde en tjej från Kiruna som bla håller på med healing. Hon går hosTerry Evans som är ett välkänt medium för att lära sig mer om vad det nu var, jag blev så nervös när hon ringde att jag inte kommer ihåg vad hon sa :)  Hon ger 2 st gratis healingar till till oss (vi är några stycken) och sen ska vi skriva ett brev till Terry och berätta hur det var, tror attt det var så. Det ska bli jätte spännande! första gången är om två veckor...

image222

Gossen när han hjälper pappa i trädgården för 2 veckor sedan när det ännu var sommar...

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.........
Fy vad orättvist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller förlåt, jag unnar dig det=)
Måste få höra sen hur det gick!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback