Ny soffa

För två veckor sedan var vi och hämtade vår nya soffa, var lite osäker på om jag tyckte om tyget, mindes inte riktigt hur den såg ut men när vi packade upp den så var den mycket finare än vad jag mindes, puh vilken tur. Fast hade det funnits fler tyger att välja mellan så hade jag helst haft en grå,svart vit färgad.



Färgen blev lite konstig på bilden den är mer svart med inslag av vitt och brunt. Oh ja tygtavlan med staden har varit uppe hela sommaren, har inte funnits orka att göra en ny trots att jag har köpt ett nytt tyg för länge sedan men vadå det är ju snart jul igen :) Synd bara att jag inte kan ta fram mitt nya soffbord eller gamla i teak från 50/60 talet som jag har fyndat på tradera för länge sedan. Så är det när man har en lite illbatting som gillar att köra sina bilar på bordet och göra repor.. Så nu fattas bara en ny matta, tänkte köpa en från Ikea, tror den heter hampe i rött..

 
 Min lilla älskling innan dagis imorse.


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Gillar din tapet jättemycket, den är sååå fin!

Å stadentavlan är med fin. Nu slipper du sätta upp den framåt jul. ;)



Ha det bra!

2008-11-11 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback