Arvids röda stövlar

Arvids r?da st?vlar
Idag kom äntligen dom "Röda  stövlarna" som jag ropade in på 
Tradera,,, gissa om gossen blev glad när han såg dem, klarröda och glansiga,, han satt säkert i 30 min och bara pysslade, på av på av... skrattade  och  sådär höll han på... Vilken tur att Tradera finns,, där kan man hitta nästan allt man behöver och lite till,, köper mest kläder till gossen av mitt favvo märke PO.P, närmaste Polarn & Pyret affär ligger 22mil bort, i Luleå så det blir inte så ofta man åker dit och handlar,, då passar tradera mig perfekt....

Kommentarer
Postat av: Eilert Björkman

Om Du är road kan Du klippa ut frimärkena på den post Du får bl.a. vid tradera-köp. Spara dem i ett kuvert. När Du fått ihop ett par hundra märken kan Du sända dem till mig och i utbyte önska Dig en liten pryl från min hemsida.
?Den som aldrig tar vara på öret får aldrig kronan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback