Nya Hälsohörnan i Pajala

Så äntligen är det mesta klart i Hannas affär och i morgon är det dags för invigning.. Lokalen har blivit jätte fin. Det är nu jag ångrar att jag inte tog före bilder så man hade fått jämföra.. Försökte mig på att ta bilder i kväll, men som sagt så är jag definitivt ingen bra fotograf:)..

image284

       

Allt blev inte riktigt klart men resten fixar Johanna själv sedan.. Mest nöjd är jag med kylen som var en gammal coca-cola kyl. Tyckte inte riktigt att den passade in i en hälsokost butik så jag har målat den på sidorna och satt svart plast film fram.. Det ska ännu upp ett snyggt tyg över den fula furudörren och pricken över iet blir Icon/FLY lampan i rött som jag ska ta med från Luleå åt Johanna nästa vecka, i Kiruna var det 5 veckors leveranstid..

Nä nu är det dags för sängen. Det har varit en lång med rolig dag, men nu måste jag börja ge mig. Värken bara ökar och jag måste orka upp ur sängen i morgon. Ska packa och tvätta kläder i helg för på måndag så skjutsar mannen mig till Sunderbyn. Ska till Smärtrehab och vara där i fyra dagar..

God natt och trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men oj, trevlig butik. Vart ligger detta då?

Postat av: Annelie

Stort lycka till åt din kusin med butiken! Annelie

2007-11-25 @ 12:21:40
URL: http://vardagstugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback