Åker snart

Jag vill inte åka!!! usch vad ont i magen jag har, har inte ens börjat packa. Tycker inte om att lämna min lilla gosse, detta är nu tredje gången jag åker iväg på utredning och varje gång tar det flera dagar innan han slutar att vara arg på mig.. Nåväl värst är det för mig eftersom det inte finns någon tv på rummet :( Men jag har med mig Stig Larssons böcker som jag förhoppningsvis gillar och sträckläser för vad annat finns det att göra. Jag har aldrig varit i Kalix så är det inte för svårt att hitta så skulle jag vilja vara till den nya Gallerian...

image331

Här mommo kommer bilder från idag. En liten kille som gillar sin nya vagn :)

     



Kommentarer
Postat av: MO

Jaha, så det är dax igen. Usch ja, kan inte vara kul att vara från lillen, när man inte kan förklara hur det ligger till. Tycker du att det har gett något de andra gångerna du varit iväg? Hoppas du kommer iväg till gallerian, lite kul får du unna dig. Ha de så bra så hörs vi när du är hemma igen.

Postat av: Malin

Hihi...vad söt han är! Ja jag försöker tjata om att ha kvar bibbi, men det verkar inte lönt...suck

2008-02-21 @ 10:23:17
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Åsa

Hoppas du gillar böckerna. Verkar trist annars. Själv har jag försökt läsa böckerna men nä,försökta nu senast med talbok men inte det ens gick.
Saken är att jag är inte är så glad i deckare.. kan vara det.
Glöm inte shoppa lite!

2008-02-22 @ 23:31:03
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: Sus i Hus

Stig Larsson böckerna är så bra! Tänkte bara titta in och önska dig en skön helg. Kram

2008-02-28 @ 22:01:46
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback