I´m back

Måste börja med att tacka för alla snälla kommentarer jag fått... Tack så jätte mycket.. Nu så här i efterhand så vet jag att jag är allt annat än ytlig, men drömma är grattis och det tänker jag fortsätta med...

Nä jag tänker nog inte sluta blogga, det blev nog bara lite för mycket. Det är snart 1 år sedan jag började och en helt ny värld öppnades, så den tänker jag absolut inte stänga :) Under tiden jag har varit borta så har gossen hunnit vara ordentligt sjuk i nästan en vecka men nu är han frisk och på dagis igen, puh..

image325


Kommentarer
Postat av: Vicke

Härligt att du är tillbaks:)
Lika härlig är bilden på söta gossen!

Postat av: Karin/Theas rum

Sötis.
Ser en me&i tröja där, snart ska handlas från vårkollektionen =)

2008-02-10 @ 23:01:34
URL: http://theasrum.blogg.se
Postat av: veronica

hej vännen!! Nu har babyn kommit så nu har jag nå kul å skriva hihi! De blev en liten kerstin den 10/1 tio dagar för sent! Ska du komma på återträffen i boden? Kram veronica Öhlund

2008-02-10 @ 23:18:56
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Bra att du tänker fortsätta!! Det gör du rätt i. Vi får nog alla fåra blogsvackor tror jag. :)

Ha en bra Måndag! Kra

Postat av: pia

GLAD att se dig igen:)
sötaste killen du har!!!
kram

2008-02-11 @ 20:42:38
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: frularsson

Till Veronica: Stort Grattis till lill flickan!! Jag höll minsann utkik på nll :) Vilket coolt namn ni valt... Tyvärr har jag fått förhinder så jag kan inte komma till Garnis på
återträffen *trist* blev jätte besviken. Jag åker på söndag till Kalix sjukhus på nästa utredning (Neuroteam) och blir kvar där till den 20 feb.. Det hade varit så kul att träffas.. Men hoppas att det kommer fler chanser :)
Kramar Linda

2008-02-13 @ 21:18:17
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa Larsson //din syster :)

Gud vad stor han har blivit!!!!!! han e så himla gullig!!.. hälsa alla från mig!

2008-03-20 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback