Tradera mera

Så där jag, då var jag färdig men att paketera och skicka vinnarmail till dom som har vunnit mina auktioner på Tradera, puh det var några stycken och i morgon är det ännu fler auktioner rättare sagt 7 st som går ut, det har tar ganska mycket kraft och energi att hålla på med detta, sen när man är så virrig och glömsk som jag, därför måste jag ha ett system som jag följer till pricka, sen måste gossen sova (helst på kvällen) så jag kan koncentrera mig och pyssla i lugn och ro,, detta är en av anledningarna varför jag inte har bloggat så mycket utan bara varit och läst era bloggar, vilket man inte kan hålla sig ifrån....

image161

Idag har jag knappt varit utanför dörren, var så in i bubblan trött när gossen vaknade i morse efter klockan 7 och då hade jag inte sovit många timmar, han har sovit så oroligt och gråtit så förtvivlat mycket halva natten det har inte gått att trösta honom, han blev bara argare om jag försökte men till slut somnade han i min famn och på morgonen sken han som solen, men inte jag.. Vaknade med en sprängande huvud och nackvärk men som tur är Amanda till jättestor hjälp när man är ensam, tog värktabletter, gick och vilade med gossen på dan och både jag och han sov i  hela 4,5 timmar, det var nog rekord, men skönt var det och bättre mådde jag.... Nä nu måste jag nog i säng, klockan hann bli ganska mycket i kväll också, tänkte vänta på mannen, han kommer från Gällivare där han har spelat golf (tävling) och sen har dom haft bankett på kvällen så han är nog lite rund om fötterna när han kommer hem, misstänker jag.. Men jag tror nog inte jag orkar vänta, längtar att få gå och lägga mig i mitt ny städade sovrum och renbäddad säng..  God natt på er....





Kommentarer
Postat av: Karin

Jobbigt då man inte får sova, hoppas denna natt var bättre för er båda!

Postat av: Emmy

tradera suger musten ur en, men det är bra när man vill få saker sålda :)

2007-07-21 @ 09:22:17
URL: http://www.emmyt.blogg.se
Postat av: MO

Jaså du är sån traderare....har bara köpt en miniräknare på tradera åt sonen. Hoppas du blev av med värken. Vilka sjusovare ni var, du o sonen, men det är skönt när man inte mår bra, kram

2007-07-21 @ 21:13:23
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Johanna

Att lägga sig i renbäddade lakan är det inte mycket som slår =) Härligt! Kram

2007-07-22 @ 07:27:44
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback