Vårt sovrum

Det här blir inte lätt att visa,, vårt sovrum som det ser ut idag, hoppas bara ingen går och får en hjärtattack av färgen på tapeterna *ler* .. Nåja det var fint för så där ca 7år sedan och för 6år sen var jag redan less och längtat att få tapetesera och måla om, men det har aldrig riktigt varit prio1, funnit så mycket annat att göra först.. Vi byggde om hela övervåningen för 7 år sedan & tyvärr går alla tapeter i den här stilen utom dotterns rum som vi hunnit göra om hela 2 gånger efter det blev klart..

image66

Det här är vad man ser när man kommer in i sovrummet från hallen.  Såg nu att fotografen höll kameran lite snett (jag).

     

Så fort jag bara kan bestämma mig om vilken fondtapet jag vill ha & färg till väggarna, så blir det att göra om sovrummet. Sedan skall mannen göra en ny sänggavel som ska kläs i tyg... Ojoj vårt bröllopsbild smög visst oxå in i bilden... Måste bara tilläga att det var mannen som fick välja tapeterna då för 7 år sen..



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, sovrum är kul att göra om för det kan gå hyfsat snabbt ändå. Hoppas det går bra.

Postat av: Linnéa

Oj, Vad Fint!.. Jag har inte vart i Ert sovrum på typ 4 år :D Men det blev jätte FINT!

2007-05-02 @ 09:41:42
URL: http://canderous.blogg.se
Postat av: Goraneira

Awesome site!

2010-04-29 @ 13:37:14
URL: http://goraneira.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback