Helt slut

Har kommit hem för inte så länge sedan.. Har varit med Johanna i affären hela dan och fixat å donat. Bilder kommer när allt är klart.. Fint blir det, och så mycket kan jag säga är att det blir stor skillnad från hur det såg ut innan. I morgon ska jag en sväng till frissan, det blir klippning och färgning, åh vad jag ser fram i mot det..

Nä nu blir det god natt för mig, ska gå och snusa på min lilla gosse som jag inte har träffat sen i morse.. Har grym Arvid abstinens, är ju inte van att vara borta från honom..

image283

Kommentarer
Postat av: Vicke

Vad kul och spännande:D

Postat av: Sus i Hus

Hoppas att du blev nöjd efter besöket hos frissan. Kram S

2007-11-25 @ 17:40:08
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback