Nytt bänktyg

Jaha nu måste jag hitta ett nytt tyg till bänken, upptäckte i går kväll när jag postade bilden på min nya tapet, hur illa tyget skär sig mot väggen, snacka om att jag blev irro. Morbror R ringde nyss för att diskutera tyget *ler* han tyckte också att det där var en stor miss.. Så går det när man ändrar sina planer, tyget har jag köpt tidigt i höstas och fondtapeten kom efter den var ommålad och kläd... Det blir väl ett enfärgat linnetyg misstänker jag, är nog det enda som skulle passa eller?
Om ni har några förslag så kom gärna med dom, tar tacksamt emot..

image269

Så här kan det gå när man har lite å göra, fick överbliven tapet av Mamma som jag inte visste vad jag skulle göra med, tills jag fick denna ide, det är ett gammalt skåp som jag har i tv/matrummet.
 



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, satsa på ett enfärgat. Kanske i mörkblått.

Postat av: Mariakoden

...eller så flyttar du in den i nåt annat rum, å fixar en ny till hallen.... (var jag jobbig nu=)
Det är sååå snyggt tyg!!!!
=)
Hoppas allt är bra med dig!
Kram, kram!

2007-11-12 @ 20:57:57
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback