Torsdag kväll & ont i halsen

Fixat lite nere i källaren i dag, vi tänkte ju fixa vår matkällare. Så vi började med att riva ut hyllorna och spakla lite väggarna. Hyllor har vi redan varit till Ikea och köpt. Tanken var att vi skulle måla väggarna, kakla golvet och täcka lite rör i taket.. Men idag kom vi fram till att vi gör resten till våren. Så väggarna är bara grundade, vi satte upp hyllorna och flyttade frysboxen in dit. Även om det inte blev helt färdigt så är det mycket bättre...

Jag måste ha världens sämsta fantasi! har bakat lite inför gossens kalas på lördag och allt är med choklad!!! snacka om att jag är hooked on chocklad.. Imorgon ska jag nog hitta på något utan choklad, kanske coccosmuffins.. Så här lagom till helgen så känner jag att det är förkylning på gång, fick ont i halsen idag och värre blir det.. Trist för jag ser verkligen fram i mot chokladprinsses tårtan som jag har beställt....

image273

En liten skitunge:) som älskar sylt! till och med min som innehåller minimalt med socker...


Kommentarer
Postat av: Karin/Theasrum

Äh, håll fast vid choklad, det är ju bäst!=)

Postat av: Malin

Hehe, vilken härlig bild, den med din son och sylten..hihi*småskrattar*. Tack för en undehållande blogg! Kram!

2007-11-18 @ 17:44:13
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Härlig bild! Håller med Karin, choklad är ju bäst så det är ju inget att fundera på:-)

2007-11-21 @ 10:32:30
URL: http://scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback