Tuff vecka

Puh den här veckan har varit riktigt tuff!! men samtidigt jätte rolig.. Jag har arbetsprövat i Hannas hälsokost affär hela veckan, vilket har varit jätte skoj och stimulerande  men nu är jag glad att den är över, som tur var har hon en soffa så jag har kunnat vila när jag behövt .. Kämpade, bet ihop och med starka värktabletter så klarade jag att gå på Meandi party. En ynka t-shirt beställde jag åt gossen, det var inte mycket som föll mig i smaken. Sen väntar jag på molnen för det är ju dom som är mina absoluta favoriter och dom kommer i mars, tror jag.

Borde verkligen packa för i morgon åker jag till Kalix på en ny utredning, ska träffa deras neuroteam. På onsdag kommer jag hem till mina älsklingar igen. Taxin kommer och hämtar mig kl 15.45 på söndag..

image326

   


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Postat av: clemence

aww

2008-02-16 @ 21:05:17
URL: http://clemence.blogg.se
Postat av: pia

du är duktig:) ...som kämpar trots värk. KRAM

2008-02-16 @ 22:06:11
URL: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback