Lista

Hittade en lista hos Inspiration & design som jag hakar på i brist på annat...



¤ När gick du upp idag? 07,30

¤ Diamanter eller pärlor? Diamanter!

¤ Senaste filmen du såg på bio? Harry Potter 2 ( kommer i håg vad den heter)

¤ Favorit TV - program? Allt med inredning + en massa serier som jag spelar in och tittar när jag tid och lust.

¤ Vad åt du till frukost? Fyra korngröt med hemlagad blåbärssylt.

¤ Vad är ditt andranamn? Jenny Maria

¤ Din favoritmat? Flygande Jakob är en, har så många men älskar ost...

¤ Vilken mat gillar du inte? Allt med lever och basilika.

¤ Vilken är din favorit - CD för tillfället? Lyssnar mest på Rixfm via datorn

¤ Vilken bil kör du? Mercedes E klass

¤ Vilken är din favoritmacka? Mitt eget bröd med bregott ost, tomater och groddar.

¤ Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Giriga människor som bara styrs av pengar, folk som är elaka mot varandra.

¤ Vilka är dina favoritkläder?  Allt som är bekvämt tycker jag om.

¤ Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Ingen aning faktiskt, gillar inte att resa..

¤ Favoritklädmärke? Peak Performance, resten av kläderna handlar jag lite överallt.

¤ Vart vill du dra dig tillbaka? Här hemma..

¤ Favorittid på dagen? Någongång på förmiddagen när jag är ensam och bara tar det lungt..

¤ Var är du född? Gällivare BB

¤ Vilken är din favoritsport att se på? Tittar inte på sport på tv, någongång har jag väl tittat på konståkning:)

¤ Coca Cola eller Pepsi? Dricker inte sånt. 

¤ Fotboll eller ishockey? Varken eller.

¤ Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Just nu ingetdera

¤ Pedikyr eller manikyr? Manikyr helst fransk.

¤ Några spännande nyheter att berätta för oss? Inget jag kan komma på. 

¤ Vad ville du bli när du var liten? Polis.

¤ Bästa barndomsminnet? Semester med Pappa när jag var 12år, vi åkte till Lysekil bl a annat..

¤ Varit i Afrika? Nope.

¤ Nånsin rullat in någon i toapapper? Varför???

¤ Varit med om en bilolycka? Ja tyvärr.

¤ Favoritdag i veckan? Trots att jag alltid är ledig så är det fredag.

¤ Favoritblommor? Älskar dom flesta blommor men min favvo är Aurinkel.

¤ Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat.

¤ Äger du en cykel? Nej.

¤ Vem fick du senaste mailet från? Tradera.

¤ Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i? Ingen.

¤ Läggdags? Mellan 22-23 tiden.

¤ Senaste personen du delade en middag med? Dottern, hemlagad ärtsoppa.

¤ Vad sysslar du med just nu? Fyller i denna lista och väntar på att gossen ska somna..

¤ Favoritfärg? Älskar färger, dom flesta utom alla nyanser av lila..

¤ Hur många tatueringar? 6 stycken men det börja bli dags att göra om vissa och bygga på..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback