Vinterkläder klart

Snart har jag färdigt gossens vinterkläder och skor, så nu är det bara att vänta in vintern. Nä inte riktigt än hoppas jag. Åker till Luleå och Öjebyn imorgon. Först ska vi till Preutz och fixa till mina glasögon, har råkat trampa på dom så dom är lite snea, sen ska jag bara till PO.P gossen behöver nya skalbyxor, vinterhandskar och lite annat framför allt strumpor, tro det eller ej men han har haft samma stl och strumpor i snart 2 år, hans fot har verkligen inte vuxit mycket på två år :)  Kanske blir det lite till bebis oxå.. Sen åker vi till Öjebyn Mio Blom och hämtar vår nya soffa som vi beställt, kommer inte ens ihåg hur den såg ut, vi såg den när vi var på Nolia i sommras..




Gossens fina vinterovrall från Molo

   

Den blåa mössan är från förra året men den passar än. Dom bästa vinterskorna som finns, Kuoma GT och den röda mössan är ny, ska bara be svärmor göra snören till den så den går att knyta + att han har en tunn rånarluva i ull under.


Tack för era snälla kommentarer, känns roligt att få trots att jag inte är så aktiv på bloggen längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback