Vårkänslor & Moppe

Nu känns det att våren har hittat oss här uppe också, gårdagen var jättefin dock blåste det lite. Var med Hanna och Helen på en promenad i mycket rask takt, Hanna gick med barnvagnen så det skulle bli lite lättare för mig, Har alltid med mig den ena barnvagnen i bilen ifall man behöver den men tyvärr är det ingen vagn som passar på längre promenader, det är en Brio Sing som passar  bäst när man går i stan eller i affärer, nä ska jag ut och prompa så blir det gammelvagnen en Brio Nova med ett härligt gung..

I går fick även dottern sin efterlängtade moppe, så nu är hon jättglad och Mamman jätte orolig, tänker bara på alla olyckor som kan hända. Jag kommer nog att ha många sömlösa nätter... Nåväl eftersom vi behöde en ny åkgräsklippare och inte har möjlighet att köpa både den och moppen så ska Amanda klippa gräsmattan hela sommaren med handjagaren vilket kommer att ta ett tag men lite måste man offra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback