Tid Ork??

Tid och ork är inget som jag har i överflöd just nu, mest är det orken som tryter. Så bloggandet är inte på min prio 1 lista direkt. Det tar hårt på min stackars kropp att vara småbarns förälder just nu, men det är det helt klart värt. Det gäller bara att hålla ut dom första åren sen blir det lättare. Har aldrig varit tröttare, haft ondare och allmänt slutkörd men heller aldrig varit lyckligare :) Jag har en underbar man och helt fantastiska barn, vi är friska och ekonomin är på fötter igen, kan inte bli bättre.. Sen blir ju livet lite roligare när man får shoppa fina barnkläder :)

Lite nytt till pigan från Meandi stl 62/68



Å lite växa kläder som är helt underbara, stl 74/80 längtar verkligen tills dom passar.



Detta underbara set med kaniner fick hon av mina gullig kusiner, Hanna, Maria och Ida. Också i stl 74/80



Fick denna som storkundsgåva



Detta fick Arvid från Meandi stl 98/104.



Och till sist lite snygga filligar till gossen.



Även jag fick kläder men dom var jag tvungen att skicka tillbaka och byta till mindre storlek, hoppas dom kommer snart och gubben fick fillingar han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback