Kiruna tur & retur

Igår fyllde min kusin Natta 18 år så vi åkte till Kiruna och grattade henne och fikade mumsig tzatziki tårta som hon hade gjort själv. På väg hem möter vi vår gamla bil en Volvo V40 2.0T som jag tyckte så mycket om, blev nästan tårögd :). Vi köpte den på ren impuls när vi var i Västervik på semester hos min pappa och småsyskon sommaren 03. Kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet, den var bara några månader gammal. Tyvärr blev den för liten när Amanda drog iväg på längden och Arvid kom. Bytte in den mot en V50 i Luleå -06 men den hade vi inte länge, det uppstod aldrig tycke där. Nu har vi en stor MB E klass och även den är liten när alla tre barnen ska med, måste vara dom stora bilbarnstolarna som tar plats så Amanda stackarn sitter inklämd i mitten...



Min gamla pärla, en perfekt tjejbil :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul att se er gamla bil. Ska ni bygga ut? Det är nog ett stort projekt, men kul eller?!

Postat av: m a r i a k o d e n

Hej hopp!!

Du, alltså, på vilket sätt har du märkt att du har bråck på magmunnen????

Jag har fortfarande inte fått nåt svar på min gastroskopi!!!

När jag äter får jag värsta halsbrännan o sura uppstötningar....har jag tur har de tappat bort mitt provsvar å så får jag göra om gastroskopin...jippi....NOT!



Glad sommar på dig!!



Kram!!!

2009-06-23 @ 15:42:28
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har en tävling på min blogg, var med och ha chans att vinna en läcker mössa i barn- eller vuxenstorlek!

2009-07-02 @ 13:49:45
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback