Dukar

Dukar är något som jag aldrig köper,, men den här kunde jag inte motstå när jag gick in på Hemtex i Haparanda dom hade 50% rabatt. Blev så förälskad i motivet att det blev den här löparen i vitt,, till och med matchande servetter och ett kuddfodral i rosa,, jag som inte ens gillar rosa speciellt mycket..

image52


   

Mini fatet Babell från Koziol fick jag av min dotter när hon kom hem från sin Praovecka i Kiruna,, hon är ju för söt (vet precis vad hennes mamma tycker om). Nu till våren bytte jag även ut mina röda näckroslyktor mot dessa (är ljusare i verkligheten) matchar bra med vår Kartell lampa som är ljusblå..



Kommentarer
Postat av: Thea

Duken är ju underbart söt, likaså det fina fatet!

Postat av: MO

Jättesöt duk, gillar fatet med, bra med barn som vet vad man gillar, ha de bra, kram Maria

2007-04-17 @ 15:57:24
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Vicke

Vad fina och jag gillar inte heller egentligen rosa med dessa gillde jag!

2007-04-17 @ 23:12:58
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback