Funderingar

Hm egentligen skulle jag packa färdigt eller gå och sova, ska försöka komma i väg tidigt imorgon till Kiruna.. Vårt Me&i Party blev ändrat till imorgon istället och det passade bara bättre för på Torsdag måste jag till Gällivare på läkarbesök, så då kan vi åka direkt från Kiruna till G-vare.. Istället sitter jag här läser lite bloggar och skriver strunt, för oftast har jag inget vettigt och skriva..
Ikväll läste jag en blogg som en tjej skriver, att hon valt att stanna hemma med sina barn (hemmafru) och det beundrar jag verkligen,, tror inte jag hade förstått att uppskatta det om jag själ inte hade blivit tvungen till att stanna hemma och göra det bästa av situationen och visst är det så att man är vad man jobbar med, och jag jobbar inte alltså är jag inget,, nä nu överdrev jag en smula men så känns det ibland..... Livet är så mycket mer än bara jobb,,, så tycker jag iallafall jag eller har jag lärt mig tycka så, det vet jag inte, det bästa är när det finns en balans av allt...
God natt på er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback