Svårt val

Nu tänker vi äntligen få fingrarna ur ....... och tapetsera, måla om i  sovrummet för vi har så fruktansvärda tapeter i sovrummet nu (rödorange) har plågats med dom i snart 7 år så nu får det vara nog.... Men då kommer vi ju till nästa problem!!! vad ska man välja för tapeter??? jag vet bara att jag vill ha en tapet fondvägg och resten målat, har hittat massor jag tycker är snyggt,, men att välja, gärna något ljust så det inte skär sig när jag har mina favvo påslakan Bibbi från Ikea *ler*. Sängen tänkte jag också byta ut mot en vadderad tyggavel och ekben eventuellt att mannen snickrar sängbord  i ek som sitter på väggen, ska sätta sängen på blocket när jag nu ids det.....

image58

Kanske blir det något från den här......

 

Inte världens bästa bild, men tapeten är vit, lite pärlemor med sammets känsla och helt underbar.....



Kommentarer
Postat av: Kusin M

Linda den är ju jättefin som fondvägg... undra om jag oxå skulle:-) De blir perfekt i ert sovrum, inte för att de e fel på dom som e nu men...
Nu ska jag försöka sussa, natti natti
Kramis*

2007-04-20 @ 23:23:37
Postat av: Scaniatjejen

Supersnygg tapet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback