Allmänt

Det blev en lång dag i Haparanda igår,, kom hem först kl 23.00 så man är ganska sliten  idag, fast roligt hade vi, jag, mamma, min moster och Amanda.. Kan inte påstå att jag tok shoppade men några grejor blev det 2 nya vattenkannor en vit och svart, några trägalgar, ljusblåa blockljus på rea, Arvid fick några små djur, Mommo köpte åt gossen en tuff liten stol och så fick han en skottskärra så han kan arbeta ute, Amanda fick ett jätte fint påslakan av mommo som heter Hedda löv. Tänkte köpa slätthult väggdekor men den var ju så klart slut igen....

image156

Äntligen har jag bytt ut min röda kaffeburk mot en likadan fast  grön, ville ju ha en grön vattenkanna men dom var slut men det funkar ju med vitt också eller svart.. I morgon ska gubben sy köksgardinen innan han åker till Gällivare på en golf tävling som han ska spela och mitt i allt så blev Arvid sjuk igen nästan 40 graders feber och spytt men han är nog piggare i morgon..  Så snart kommer det bilder på mitt gamla köksfönster som blev som nytt...

  
Arvid lilla stol...  Så här glad kan man vara fast man har feber och är sjuk. Höll på att glömma det blev 2 stripa tavellister i ek oxå, som jag har väntat på dom, har bara ingen aning var någonstans jag ska ha dom....


Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Snygga burkar! Var köpte du dom?

Postat av: MO

Fina burkar, gillar ju oxå den färgen. Va??? HÖrde, eller läste jag rätt, är det maken som syr gardiner? Vad coolt o ovanligt. Här låter jag nog helst inte maken komma så nära symaskinen. Jag fick med mitt nya tyg från ellos idag så när det blir en regnig dag så syr jag med..ha de gott, gonatt

2007-07-19 @ 22:56:31
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Emmy

Jag har en exakt likadan kaffeburk som jag norpade åt mig hos mormor för ett år senda, + en stor burk som det står bullar på :) de är så mysiga :)

2007-07-21 @ 09:24:12
URL: http://www.emmyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback