Årets höjdpunkt

 Är Pajala Marknad i allafall för dottern och hennes kompisar som sprungit där  från att det öppnat till stängningsdags och inte var det lätt att få hem dom heller;)  Fredagen så  var vädret soligt och ganska varmt men resten av helgen var det isande kallt och regnigt, så vi har bara varit korta svängar på marknaden men därimot har vi haft full upp och besök hela helgen och det har varit så roligt, jag bakade en så god chokladkaka/ tårta men tyvärr tog jag ingen bild på den, men känner jag mig rätt så lär jag nog baka den fler gånger, den heter Hennicke Hammars kaka och är jätte enkel att göra..

image149

Arvid väljer en hatt som han fick av min Moster och hennes man (dom säjer jättefina hattar,väskor & smycken från Paris) det var ju bara det att han ville ha dom allra blommigaste och tjejigaste och helst tre st, till slut lyckades vi enas om en ganska neutral randig hatt som han tyckte om.. Det första han gör på morgonen när han vaknar är att sätta på sig sitt halsband som är det bästa han vet.... Klippte bort mig från bliden men det blev väl inte så bra...

Kommentarer
Postat av: MO

Så glad har ser ut...gulligt. Kul för tjejen med en händelserik helg. Det är kul när det är mycket folk i rörelse. Hoppas det är bra med dig, kram

Postat av: Karin

Så gullig han är! Kakan lät god, blev lite sötsugen nu...

2007-07-09 @ 17:03:20
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback