Utmaning

Vad roligt jag har blivit utmanad av hemochliv 

Nämn något som gjorde dig glad igår: När mannen påminnde att jag har Finlands vita ros (3 st) planterad i pottilandet, gissa om jag blev glad för det hade jag helt glömt bort.. 
Vad gjorde du kl 08 imorse? Steg upp och drack kaffe.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Gossen vaknade till så jag sövde om honom.
Det sista du sa högt? Man behöver inte äta fast det finns (till dottern som bara är sugen på något gott)
Det senaste någon sa till dig: Men hojja sa dottern.
Vad har du druckit idag? Kaffe, vatten.
Vad var det senaste du åt? Grillade parisare hos mannens bror m familj.
Vad var det senaste du köpte? En röd/vit randig plastmatta på Rusta förra veckan.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Teak.
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt, varmt och jätte skönt.
Godaste glassmaken? Texas Pecan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, men själv behöver jag nog mer än ett ögonkast..
Sover du tungt? Sover dåligt pga värken.
Drömmer du mardrömmar? Har nog hänt någongång kanske.
Trivs du med ditt jobb? Det skulle jag säkert om jag hade haft något.
Favoritklädsel? Top och mjukisbyxor (ej svettisbyxa)
Favoritlåt just nu? Bara det är Martin Stenmarck.
Vad ser du om du tittar till höger? Ut genom fönstret ut på gården och syrenbuskar som blommar.
Vad gör dig glad just nu? Att gossen sover och jag får sitta vid datorn en stund och bara ta det lungt.
Vad ska du göra härnäst? Blogga.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Bra, men trött.
Favoritgodis? Äter sällan godis så  jag kommer inte på något.
Kläder just nu? Kjol, linne.
Sommarplaner? Har inga, eventuellt gräva nya rabatter..
Hur många kuddar sover du med? Två stycken olika som jag varierar under natten.
Spelar du ngt instrument? Nej.
Morgon eller nattmänniska? Kvälls/natt människa men tycker om att stiga upp tidigt på morgonen.
Vad är viktigast för dig? Min familj, hälsa. 
Är du kittlig? Nej.
Snarkar du? Nej bara när jag är gravid eller äter en speciell medicin för att kunna sova.
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Spindlar.
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Längtar du mest efter just nu? Oj vilken svår fråga, har ingen aning.

Jag utmanar alla som vill och läser detta..

Kommentarer
Postat av: MO

VA!!!!! Äter sällan godis, jo jag tackar jag. Här har du en som hade behövt vara med i anonyma godisätare, jag skulle kunna leva på godis...tur jag har hund och rör på mig mycket annars skulle jag rulla fram. Vad tråkigt att höra att värken blev sämre, det var ju oväntat. Visst bra att det var kul men såklart hade det ju varit perfekt om det hjälpt med.Kul med ny kamera men håller med om att det är så svårt med nya saker. Tur man har en make som är tekniskt bevandrad och har tålamod att visa mig hur allt funkar. Ha de fint, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback