Borde packa

Jag borde verkligen packa, tror ni att jag gör det då,, nä tvättar lite kläder, plockar undan grejor och har hunnit ligga på soffan en hel del.. Så beter jag mig när jag ska åka någonstans och är nervös... Jag vet att det är inget att vara nervös över, men jag har aldrig varit borta från gossen över natten och sen är jag väl en människa som gillar att ha kontroll i hemmet och gossens kläder, jo jag vet det är löjligt, jag håller med om det, men jag är visst ganska noga med barnens kläder enligt mannen iallafall men ni skulle se mina egna, puh vilken tur att ni inte kan se mig när jag sitter här framför datorn med håret på ända och i mina fulaste men skönaste outfit.. Men eftersom jag åker till storstan i morgon så måste jag klä mig lite ordentligt i min nya sköldis top från Me&i och givetvis byxor till. 

Sover en natt i Luleå hos min lillebror och hans mamma, min lillasyster har flyttat tillbaka till Västervik till vår Pappa, Gumman om du läser detta så ska du veta att vi saknar dig otroligt mycket.. Från Luleå  åker jag till Boden på Onsdag morgon med buss. Jag var väl mest nervös över att jag inte skulle hitta dit  till Ganis och att det är långt att gå med packning eftersom jag inte klarar av att bära tungt men dom är så gulliga att dom kommer och möter mig vid bussen, oj vilken stor sten som släppte... 

image134

Gossen kämpar med trehjulingen trots att benen är för korta, just nu är det bara cyklar som gäller här..

   



Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Härliga bilder på cykelkillen:-)

Postat av: Axelgunn

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-06-19 @ 08:24:46
URL: http://axelgunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback