Virrig traderare

Håller på att packa en massa kläder som jag sålt på Tradera och som ska skickas iväg till deras nya ägare men virrig som jag är blir det bara en enda röra, det är ett under om jag lyckas skicka alla till rätt personer (mannen får dubbelkolla) vill få allt iväg helst innan jag åker till Boden på tisdag, hojja vad nervös jag börjar bli men det ska nog gå bra bara jag kommer iväg och det bästa dom har internet uppkoppling på rummet så jag kan ta med min dator, vilken lättnad inte för att jag tror att jag kommer att ha några problem att få tiden att gå, kommer nog att vara helt slut efter alla grejor man ska göra..

image130


Jodå gumman blev jätteglad över sin present "studsmattan" vi filmade hennes reaktion eller glädje skrik rättare sagt...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul att hon blev glad över studsmattan!
Lycka till med all packetering, kram!

Postat av: MO

Åh vad det är kul att överraska och göra barnen glada, kul att hon blev glad då har det väl hoppats i helgen kan jag tänka. Vilka fina gardiner jag skymtar i bakgrunden. Bra att få lite sålt, och inte bara köpt, hihi. Fina tårtgafflar, för att inte tala om det du använde dem till, ajaj det såg alldeles för gott ut, ha en fin kväll, kram Maria
ps ha de bra på tisdag...ds

2007-06-11 @ 18:51:46
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback