Snart, snart

Väntar på att dom nya batterierna ska laddas färdigt så man kan börja knäppa bilder igen... Ännu en sak som jag undrar över?? Måste man fråga om lov om man vill sätta en länk på sin sida till en annan blogg?? Jag har liksom aldrig frågat om det var ok, utan bara gjort det... Hoppas det är ok,,, Har läst massor med bloggar i flera månader,, först nu har jag börjat våga kommentera,, jag vet,, jag är jätte feg och blyg...   
Imorgon bär det i väg till Kangos,, jag och Arvid ska hälsa på min kusin Hanna och hennes pojke Herman bus, eventuellt sover vi över,, får se om jag orkar köra hem,, beror på hur jag mår.... Så trevlig helg på er alla......



Kommentarer
Postat av: Vicke

Först måste jag bara börja med att säga WOW vilket snyggt kök ni har super!!
En del frågar om att länka och andra (inklusive mig) bara länkar;)
Ha en bra helg!

Postat av: Thea

De flesta tror jag bara länkar utan att fråga, helt ok!

2007-03-30 @ 23:37:06
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Steffenkornelia

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-25 @ 10:05:29
URL: http://steffenkornelia.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback