Kalas på slåttermyren

Vår lilla sjukling går det verkligen ingen nöd på,, han är precis som vanligt bara lite prickigare (eller ganska mycket) han är snorig och har haft lite feber och idag har det kliat lite,, men han har varit lika glad och busig som annars och det känns ju skönt, för i morgon ska vi på 70 års kalas. Svärfar fyller år så honom ska vi fira lite med att åka till Vasikkavuoma där vi ska grilla och bada bastu och äta god mat, han vill inte bli uppvaktad men oss kommer han inte undan (barn med familjer) och det vill han nog inte heller.. Idag har äntligen våren hittat hit upp så gissa om humöret blev på topp och energin hittade tillbaka, åh vad härligt det ska bli med sommar...

image98

Arvid lekte som vanligt i tvrummet och tittar på lilla röda traktorn medans jag diskar och efter en stund så märker jag att det är knäpptyst och när jag går och tittar till honom så har han sommat, kolla vilkar fräsiga naglar han har...

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det är alltid jobbigt med sjuka barn. Fast det är lite mysigt ibland om de har lite feber och är sådär lagomt hängiga och kramiga :). Usch hemsk mamma jag är, låter som om jag vill ha sjuka barn! Hoppas han blir frisk snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback