Mini semester

Jag och gossen har varit och hälsat på min mamma i Kangos där hon har hus fast hon bor och jobbar i Kiruna, vi passade på nu när hon var ledig några dagar. Åkte på måndag och kom hem igår kväll, vi har haft det så lungt och skönt och bara umgåtts.....

image89

Arvid var så fascinerad av mommos dammsugare, den var ju så häftig när man kan åka på den, hemma har vi en centraldammsugare och den är ju inte alls lika rolig..

      

Herman 3år som är gipsad från höften neråt efter en höft operation kom också och hälsade på med sin mamma (min kusin) vi fikade mumsig princesstårta.....                                                                   
                                                                                                                                                                     


Mitt nya Matrum

image90

När jag kom hem igår så blev jag glatt överraskad, mannen hade tapetserat väggen i matrummet, trodde inte han skulle ha tid med det eftersom han håller på med gården.... Tanken var ju att vi skulle tapetsera vårt sovrum men har  fortfarande inte hittat rätt tapet.  Kunde inte motstå den här tapeten, jag visste på en gång var den hörde hemma, väggarna var ju redan vita och dom kändes lite tråkiga faktiskt.. Ska visa bättre bilder senare men resten av rummet var lite väl stökigt för tillfället (ni vet när katten är borta...)  Jag älskar fondväggar!! har en till fondvägg i den andra delen av rummet som är tvrum, fast den är väl i diskretaste laget,, vit med shimmer, fast den törs jag inte visa förren vi har en ny soffa *ler* på plats...

Kommentarer
Postat av: Vicke

Vilken superrolig överraskning och vad snyggt det blev. Jättefin tapet det blev verkligen fint!

Postat av: Karin

Vad fint det blev. Vi har likadana byråer i vardagsrummet. De sväljer mycket!

2007-05-18 @ 09:09:48
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anna

Blev jätte fint. Jag tycker du ska visa den andra fondtapeten också FAST du inte tycker om soffan. dt är så skönt att se att inte alla bara har nytt, nytt, nytt. Min soffa får stanna nu när vi har fått tomt. Förhoppningsvis håller den 1 år till. Ha´de

2007-05-18 @ 10:00:42
URL: http://www.mittlillabo.blogg.se
Postat av: Cissi

Det blev jättebra blir spännade att se hela rummet.Om du är intresserad av någon tavla jag har målat kan du maila mig [email protected]

2007-05-18 @ 13:30:57
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: tina

Vilken fin fondtapet...och vad roligt att komma hem och den är uppsatt!! Förstår i din kommentar hos mej att du också har värk...inget vidare, men man lär sej leva med det, eller hur...och hitta saker som muntrar upp litegrann...som bloggen tex!!!!!
Ha det gott!!
Kram, Tina:)

2007-05-18 @ 13:56:31
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: MO

Så fin tapet, vad du måste ha blivit överraskad när du kom hem och det var så fint. Snällt av honom att göra dig glad, det är sånt som uppskattas...Ha en trevlig helg, kram Maria

2007-05-18 @ 17:55:17
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Thea

Kul att komma hem och möta en supersnygg vägg! Bra tapetval.
Ursch för att ha sån värk, kan inte vara lätt. Men som du skriver så kanske det är tur i oturen att ni vet vad den andre går igenom så har man lite lättare förstående för den andre.
Ha det bra/kram

2007-05-18 @ 18:56:17
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Lilla My

Vilken snygg tapet och så roligt att få en sån överraskning när du kom hem.Inte illa!

2007-05-21 @ 09:04:46
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: sara

Vilken snygg tapet!
Vilken kollektion kommer den i från?
Jag har inte kunnat hitta den någonstans.
Kram Sara

2007-06-26 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback