Tips mottages tacksamt

Har ett litet problem som jag behöver få hjälp med, nämligen att gossen biter sönder alla nappar till vällning flaskan.. En napp håller max 1 dag och nu har jag köpt slut alla i affären.. Har provat pipmugg men även den bet han sönder,, jag håller på att bli tokig för att inte tala om hur dyrt det blir i längden.. Så jag tar gärna i mot förslag och tips på hur man kan få en snart 2 årig smurf att sluta bita sönder nappen.. Det värsta var att han behandlade mina bröst likadant mot slutet av amningen och det gjorde ont, kan jag säga :) Så går det när man absolut var tvungen att amma honom i  nästan 15 mån, det är priset man får betala. Hihi nä skämtar bara för det gör man så gärna..

image262

Nä nu är det nog dags att sova lullul, det har varit en händelserik dag och jag är helt slut.

God natt på er!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kanske funkar med mugg och sugrör om det är välling han dricker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback