Förra helgen

Då var vi på ett 2 år och ett 40 års kalas, det var svägerskan som fyllde 40 så det var fika hela helgen. Gossen blev  lite snorig, han var på dagis på måndag men sedan natten mot tisdag så fick han feber och hosta så nu har han varit hemma hela veckan från dagis, så nu är mamma helt slut i kroppen som tur är kunde mannen komma hem från jobbet för jag kom inte upp från sängen i morse pga värk i nacken men i morgon får jag kämpa ensam för då ska han och jaga älg eftersom på lördag så åker vi till Kangos och hjälper mamma att fixa i huset eftersom hon ska hyra ut det i 1 eller 2 år.. Vilket är lite sorgligt (mest för mig) men otroligt skönt för henne, att slippa alla stora kostnader och att behöva åka 14 mil varannan vecka för att rengöra pelletspannan. Nåja det blir nog bra det med..

image246

   
Det här är en riktig traktor kille som tycker varmkorv med bröd är lite mysko mat men till slut gick den ner..


Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Eh...Tack...;)....för kommentaren.
Just nu hatar jag posten. Igen.
Blä.
Snygg tröja på snygg kille,
en sån har jag åxå köpt till sonen!
Ha en bra helg!!

Postat av: MO

Har han blivit sjuk igen, så jobbigt. Jobbigt för dig oxå som har värk och inte kan hålla igång som du kanske vill. Söt tröja lillkillen har på sig. Ha en trevlig helg, kram

2007-10-19 @ 19:17:22
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Karin

Jobbigt med sjuka barn, vår kille är inte pigg heller och snoret rinner och han hostar så han kräks. Ger hostmedicin som har blir lite speedad av. Hoppas vi och ni får vara friska snart!

2007-10-20 @ 12:33:26
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Evelyn

Vilken söt liten kille :)
Kram!

2007-10-20 @ 17:34:21
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback