Lördagkväll

Gossen somnade med vällingflaskan i handen.. Han var helt slut efter att i dag varit på 2 års kalas hos hans kompis O och det tyckte han var jätte kul fast det var många barn och Arvid är lite blyg och försiktig av sig...

Annars har vi inte pysslat med så mycket, plockat lite här och där, förutom det så har jag sovit över 3 timmar på förmiddagen med gossen. Amanda åkte i går till Kiruna för att hälsa på Mommo och S, det är så tomt och tråkigt hemma när hon är borta, fast hon kommer ju i morgon.. 

Var en sväng till Haparanda i går och förstås till IKEA för vi behövde hyllor + lite annat också till vår matkällare som vi ska fixa i ordning.. Det blir inget märkvärdigt bara måla om väggarna och sen till sommaren så lägger vi in nytt klinkersgolv.. Just nu finns det en brun äcklig hylla och spygröngula väggar. Jag tror att det kommer att bli lite fräschare där, framför allt så kommer jag att få bättre ordning i mina kökslådor, tänkte förvara matberedaren, våffeljärnet mm där så är det bara att hämta upp det när man behöver det (typ 1 gång/året). Kanske vågar jag visa före/efter bilder, vi får se..

image242

Gossen fick prova sin vintermundering, blev nästan lite orolig ifall overallen skulle ha blivit för liten eftersom jag köpten den på rea i våras (för halva priset) men den är fortfarande för stor, så det var ju bra. Därimot så var handskarna på tok för stora och mössan älskar han...


Kommentarer
Postat av: MO

Ja det ser inte för litet ut i alla fall, mössa med stjärnor på, det gillar ju jag....har köpt nya kuddar och en filt idag, jo det blev stjärnor, jag har en tendens att överdriva när jag gillar något oxå. Fin lampfoten blev, jag tycker skärmen passar jättebra. Jag har en precis likadan fot någonstans som har varit makens farmors, jag har tyckt att den är jätteful, ursäkta, men som vit blev den riktigt fin, jag kanske kopierar....bra att lusten kommit tillbaka, kramar

Postat av: Karin

Svårt med overall! Man vill inte ha en för liten och inte en som hela tiden är lite för stor. Min kille somnade just också med välling i hand. Mysigt att lägga ned en supertrött kille.

2007-10-14 @ 19:37:21
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken sötnos, snygga kläder! kram

2007-10-17 @ 22:32:53
URL: http://hemochlycka.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Så mysigt det ser ut!
Vi har minusgrader idag, visserligen igen snö. men snart är det dags att ta fram overallerna.
Ha en skön helg.

2007-10-20 @ 08:56:12
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback