Planer i massor

Den ena idén efter den andra bara ploppar upp i huvudet på mig.. Nu har jag fått för mig att jag vill måla om i köket. Har ju faktiskt haft samma färg i snart 8 år, sedan nov -99 (strand från Alcros ad 00) vilket är ett ganska bra tag för att vara mig fast när jag väl gillar något så brukar det bli kvar ett tag, vi målade om köket i samma kulör som det var innan när vi gjorde om det. Så nu till något svårare,, vilken färg vill jag ha nu??? beslutsångest är något som inte är helt främmande för mig..  Tänkte hinna måla innan lördag då jag fyller år, vilket i och för sig är lite väl optimistiskt för jag har en lång lista på vad som också skulle behöva göras innan, fast det är ingen tragedi om jag inte hinner och orkar..

image255

Gossen mannekängar i Amandas väska/top. Man fick en väska som man kan använda som top (till flickor) om man vill, när jag beställde en bodysuite åt gossen från Katvig.


Kommentarer
Postat av: saravillfara

Vilken härlig energi du verkar ha. Jag kan ta lite av dig om du skulle få över lite :)

Postat av: pia

jättesöt!!

2007-10-31 @ 19:07:11
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: MO

Ojoj, här har vi snabba ryck, låter som jag, när jag väl bestämt mig ska det ske nu, o helst innan. Målade med ica maxis färg i hallen nu senast, sidengrå, den ser lite stockholmsvit ut, den skulle jag kunna tänka mig att måla i köket oxå....lycka till i färgerns värld, kramar
ps, sicke liten goding du har ds

2007-11-01 @ 18:45:50
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Amanda Larsson

Gud vad jag saknar dig mamma, Arvid och pappa. :) Men jag kommer ju hem imorgon och sen på Lördag blir det fest. Du fyller du år :) Jag ska inte säga hur gammal. Hahahha.. Jag har stickat klart din mössa så du får den sen i en present. Kram. Söt bild på Arvid förresten :)

2007-11-02 @ 00:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback