Ang mitt förra inlägg

Raderade bort mitt senaste inlägg, det var alldelens för färgat av hur ledsen och sårad jag vart av en person i min närhet som jag igentligen tycker väldigt mycket om.. Meningen med den här bloggen var ju att det skulle bara handla om saker som är roliga och det här var verkligen inte det..

Tyvärr så har jag väl börjat inse att jag är lite deprimerad, vilket även kom fram under healingen och i går var verkligen ett lågvatten märke. Depressionen är nog en av anledningen varför jag tog hennes kommentar så hårt (vilket kom ut lite fel för henne).. Har pratat ut med personen i dag och rett ut allting vilket är otrolig skönt, kanske var det därför jag skrev det igår, i hopp om att hon skulle läsa det, eftersom jag är en väldigt konflikträdd person så skulle jag aldrig våga berätta det för henne hur ledsen och sårad jag blev. Vi kom fram till att vi har nog missförstått varandra ganska mycket den senaste tiden, men hädan efter så ska vi fråga vad vi menar om vi inte förstår, så något sånt här inte händer igen.. För det är ju så onödigt att vara ovänner men det är kanske efter sånt här som man verkligen kan lära känna varandra..
Tack för ert stöd därute, det värmde....

image238


Kommentarer
Postat av: Vicke

Vad bra gjort av er bägge!!

Postat av: MO

Vad skönt att ni pratat ut, det är så svårt att säga precis hur man tänker o tycker, men ibland är det nog det bästa så det inte blir en massa missförstånd, ha de bäst, kram

2007-09-27 @ 17:57:50
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Skönt att det löste sig!!!
Det är rätt bra att rensa luften ibland!!!
Oftast leder det till att saker o ting blir bättre!!
Ha det bäst!!
Kram!!!

2007-10-02 @ 21:47:50
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Malin

Deppression är inget kul, har haft det till och från under många år Förstår hur det känns. Man tar åt sig väldigt, blir lättstött och så. Hoppas d känner dig lite piggare nu. Healing låter intressant förresten. Hjälper det dig mycket? /Malin

2007-11-05 @ 22:43:30
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback