Bytt är bytt

Förra veckan när jag inte kunde sova en natt så kom jag på iden att byta sovrum med dottern, eftersom hon har ett lite större rum än vi så passar det ju bättre nu när Arvid snart ska få en större säng. Amanda och mannen har visst föreslagit detta tidigare vilket jag inte har något minne av *ler* Förändringar måste få ta tid..

image309

Vi fixade i ordning pigans rum sommaren -06 som en överraskning, när hon var på semester med Mommo & S i Grekland. Dom längsta 2 veckor i hela mitt liv. Hon hade tidigare själv köpt den bruna tapeten som är fondväggen i hennes rum. Resten av väggarna målade vi  ljus beige (alcro shi-take).

Så idag har vi bytt sovrum med varandra. Nu har Amanda vårt med dom äckliga tapeterna. Som hon tyvärr kommer att få dras med ett tag,, hihih.. Nä nu var jag lite elak.  Men tycker liksom att det är min tur att få fixat i sovrummet först. Jag har ju liksom väntat i 4 år redan..  Vår gamla sängstomme och våra sängbord ligger nu ute på blocket, tänkte att mannen ska få göra en ny sänggavel + bord, sängben i ek köpte jag på Ikea för ett bra tag sedan..

Kommentarer
Postat av: Malin

Detta ska bli spännande att följa!!! Kul med lite ombyte ju! Eller?!? Kram! Trevlig helg!

Postat av: Mallan

Vilka mysiga färger =) Ser att ni har klockan Ticka fr Ikea (Ikea fantast som jag är) Jag har oxå den, cool liksom retro, men jag har tagit bort batteriet.. den tickar ju så högt (kanske därav namnet) Ha det bra.

2008-01-05 @ 12:07:18
URL: http://www.mallans1.blogg.se
Postat av: Malin

Hejsan! Så fina färger tjejen har i sitt rum och så prydligt det ser ut. :)Ska bli döspännande att se när det blir "ert" rum. :) Lycka till! /Malin

Postat av: Karin

Var det UVI?

2008-01-05 @ 21:52:20
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Karldaniela

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-02-25 @ 13:44:28
URL: http://karldaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback