Grattis Älsklingen!

I kväll har vi firat älsklingen som fyllt hela 39 år idag. Så nu mår jag nästan lite illa av allt jag har fikat :)  Vår present var ett par snygga Katvig kalsonger, likadana som gossen har. Så nu matchar dom varandra och Arvid är jätte mallig. 

Åkte i morse till Gällivare, till sjukhuset (kollade upp magen) men allt såg bra ut, skönt.  Tror själv att det kan bero på att jag är känslig för kyla, nu när jag tänker efter så kom det i samband med att jag började använda mina nya stövlar, som för övrigt är jättesköna men kalla när man som jag alltid fryser om fötterna. Min mamma berättade att det var likadant för henne när hon var yngre. Så går det när man inte alltid vill gå i goretex kängor och dunjacka *ler*. 

image317

Här vilar en trött gosse med stora duttä (syster) i soffan . Gossen fick feber under natten så han fick vara hos fammo och faffa under tiden vi var borta. Så imorgon blir det ingen dagis för honom.. 

Pls, blunda så ni inte ser kuddarna och soffan,, färgerna skär sig så illa mot varandra, jag vet. Men jag tänker minsann inte skaffa nya kuddar förrens vi har en ny soffa..  Mina Mairokudda (havstulpan) sitter så fint och väntar på en stol :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback